OVERLEVDE FØRSTE NATTA

Goood mårra, godtfolk..
Da er første natta som fullblods vagabond unnagjort..og yeppz, æ overlevde.

Og har du ikke peiling på hva jeg snakker om….ta deg en tur innom kategorien min her som heter CAMPER.. Der finner du mange innlegg om hvorfor jeg nå lever og bor på veien..og ikke minst prosessen i bygginga av mitt nye hjem.

Men altså..det ble rimelig seint før jeg kom meg fra brorsan i går, så det ble bare til at jeg kjørte et sted og parkerte…braut innpå ei medbrakt pannekake og kraup til køys.
Skulle virkelig ønske at jeg kunne si at jeg har sovet som en stein i natt, men dessverre var kroppen min for sliten. 3/4 av natta gikk med til å gå rundt meg sjøl for å prøve og finne en måte å ligge på som ikke gjorde vondt – så om noen gikk forbi på utsida, ville de nok trodd jeg hadde reine orgien inni her, hehe.
Men når de verste smertene ga seg, ble resten av natta heilt grei, og nå er jeg klar for å møte verden igjen.
Men først…mårrakaffe – as always..

Kosa mæ i døråpninga – med resten av pannekakene jeg fikk etter middagen hos brorsan i går.

Oppdaga at jeg har verdens verste dekning her jeg står, og har brukt ei halv evighet for å laste opp to bilder.. så et bedre innlegg med flere bilder kommer i løpet av dagen 😊

Ha en flottersfin fredag, alle sammen.

11 kommentarer
    1. Gratulerer med første natt som vagabond!!
      Selv om du kanskje ikke sov så godt, er det nok en herlig følelse å være ferdig og å komme seg ut på veien.
      Hvis du legger turen nedover denne veien, så MÅ du stoppe hos meg og få en kopp kaffe, fylle vann og ta en dusj hvis du trenger. Jag bjuder!
      Ha en herlig dag!

      1. Tusen takk for det 😊 Ja gjett om det var en god følelse…ikke minst å våkne opp hos seg sjøl.
        Så koselig å høre, da…klart æ stikk innom om æ er i nærheta 🥰
        En riktig flottersfin dag til deg også.

    2. Herlig! Grattis med første natt i camperen og starten på din nye tilværelse som vagabond! 😀 Jeg tenker den kaffen smakte godt 😊 Håper din dagen blir fin-fin! Det er sikkert lurt med en dupp også?! 😉

      1. Takker 😊 Ja den kaffen var perfekt 😉🤩 Takk det samme du 😊 men en lur? Nei for det første er jeg av de som sliter med å sove på dagtid..dessuten trur jeg faktisk ikke jeg får tid til før i kveld 🤔

        1. Jeg er kanskje heldig som får sove godt til natta selv om jeg tar både en og to dupper i løpet av dagen. Lykke til med alle gjøremål i dag! 😊😊😊

    3. Gratulerer med overstått første natt i ditt nye hjem 😀
      Man sover aldri godt første nattan, og ihvertfall ikke med smerter i tillegg. Det vil bare bli bedre håper jeg..☺️
      Ønsker deg en god dag! Klem ❤️

    4. Grattis med overstått første natt! Får håpe du får sove bedre i natt da – for det er så slitsomt å vri seg rundt og rundt…! Jeg driver også med det for tida, nemlig – og jeg er helt ferdig nå på denne tida på kvelden – hver eneste dag! God klem – og håper vi får se litt åssen det har blitt inni da! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg