OVER JORDER & GJERDER

God onsdag alle sammen..i dag har jeg vært heilt på jordet.. bokstavelig talt.

Mye mulig at surrehuet mitt er “på jordet” rett som det er, men i dag røska jeg med meg kaffekoppen og starta dagen med en solid traskerunde over jorder..

.. og gjerder, hehe.

Et par plasser måtte jeg forsere ei frossen elv.

Og så traska jeg videre gjennom litt skog, før jeg satte meg ned for å nyte kaffen.

Jeg skikkelig storkosa meg der i stillheta, og det var mye spennende å se..fra vårtegn til en overivrig hakkespett i toppen av et tre.

Klarer du å se hakkespetten?

Det var heldigvis ikke mye menneskelig aktivitet å se inni skogen, men nok av dyrespor. Kun mitt fotavtrykk som vitna om “inntrengere”.

Det var en fantastisk start på dagen, og da jeg kom tilbake var husets folk også stått opp.  Jeg sjekka skrittelleren og tenk, jeg hadde faktisk tilbakelagt nesten 2,5 km på mi vandring over jorder og gjerder.

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️

Mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg