OPPSUMMERING

God mårra fra Gaularfjellet. I dag starter jeg rett og slett med ei bittelita oppsummering over det siste døgnet mitt – i bilder. Jeg skal skrive litt mer om både det eine og det andre etter hvert, men i dag akter jeg å nyte mårrakaffen ute i sola, og legge litt planer.

Selfie må til 😉
Sognefjellet
Sognefjellet
Et nydelig fossefall rett nedenfor Turtagrø og innkjøringa til den fantastisk vakre Tindevegen.
Et eller annet sted langs Lusterfjorden (trur æ), på tur til Sogndal
Bøyabreen..herrefred, det er faktisk snart 4 år sida jeg var der sist..og da sammen med søstersen ❤️
Et nydelig parti på tur opp Gaularfjellet, før jeg endelig fant ei ledig luke å parkere på for natta.
5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg