OPPE OG VAKER

Yeppz folkens, atter en gang er jeg bare innom en lynsnar tur… for akkurat nå er jeg faktisk bare oppe og vaker litt. Har tilbrakt 90% av dagen i horisontalen på sofa, og sovet kanskje 75% av den tida. Dagen ble nemlig absolutt ikke som planlagt. En ting er at ryggen streika som jeg skreiv om i mårres, men jeg fikk jaggu besøk av den forbaska haupina som av og til slår meg helt ut.

Personlig mistenker jeg at det er den migrenen jeg sleit med i tidligere år som er synderen, for det ligner veldig. I alle fall var det bare å dra ned alt av persienner for å få det litt mørkt, lempe innpå noen paracet for ryggen og flate ut.

Så nå vil jeg bare ønske dere alle en riktig flottersfin kveld videre, og så sier jeg rett og slett godnatt. Satser på at i mårra er jeg krute god igjen.

 

12 kommentarer

Siste innlegg