OMELETT I LOMPE

Da var det middagstid igjen..og i dag ble det rett og slett bacon-omelett i lompe.

Som jeg har sagt før, liker man lomper kan de brukes til alt. Regner med at dere ikke trenger noen oppskrift på omelett.. men jeg stekte da bare litt bacon, tok 1 egg og piska det med en skvett melk og hadde i litt krydder som jeg syns er godt.

Så helte jeg røra over baconet og lot det stivne, før jeg snudde omeletten for å få litt steikeskorpe. Deretter delte jeg den i to og la en halvdel på hver av to lomper, og bretta de sammen.

Ekstremt enkelt og veldig godt 🤩

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg