ØKT URO & LAV ENERGI

Dagen i dag har dessverre vært ei lita utfordring til nå. For etter hvert som dagen har skritta frem, har uroa økt og energinivået dalt.

Jeg har sagt det før, men sier det igjen, jeg sliter enormt med å ha et høvelig stabilt energinivå gjennom dagen. En ting er å bli litt ettemiddagstrøtt og småsliten ut mot kvelden, men jeg blir heilt tappa..totalt flatt batteri, på det nivået at det virker som et ork å løfte armene. Normalt skjer dette fra i to – tre-tia på dagen, men i dag har jeg slått mine egne rekorder, da klokka var knapt nok 12 før jeg datt i staver. Faktisk flata jeg ut i senga ei stund i håp om å fylle energilageret litt til det som egentlig skal gjøres i dag. Nemlig å starte jobbinga inni camper’n.

Det var ikke lange stunda jeg klarte å holde senga,da..for når jeg kom under dyna begynte hauet å spinne og uroa i kroppen begynte å melde seg for fullt. Den uroa som vanligvis jager meg ut på veien igjen. Ja – jeg elsker livet på veien!! Men med det sagt er det jævlig slitsom å ikke klare å finne roa. Å ønske å få være “jorda” og i fred ett sted, men å føle seg “jaget” videre etter noen få dager, uten å ha anelse om hva jeg jager mot.. eller fra.

Akkurat nå har jeg både uroa og energinivået under kontroll. Heldigvis! Fikk tvunget tankene mine inn på andre ting, som å spise lunsj og kaste meg over et nytt sudoku-brett.

Men jeg har jaggu ikke engang orka å være innom TikTok med noe nytt..og det er jo totalt mot normalt.

 

 

6 kommentarer
    1. Heisann😄Sjekk b-vitamin lageret ditt. Mangel på dette vitaminet kan gjøre en både trøtt, sliten og til tider nedstemt.Ønsker deg alt godt🥰

    2. Så Astrid nevnte det jeg tenkte på. Jeg manglet B9 eller folsyre og det kan jammen stelle til besvær. Godt du skal til legetime. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg