OH, SÅ STILLE…

Litt av en lørdagskveld, gitt..holdt på å kjede min eminente bakdel av meg..og trøtt som en dupp og slapp som ei dvask næpe i tillegg, så lovet det absolutt ikke godt for å klare å holde øyelokkene åpne lenger enn til kl 9ish..

Så derfor røkka jeg tak i nakkeskinnet på meg sjøl, og kjørte meg en luftetur ut…til Kongsvinger..men hærrefredogfaaaader så stilt det var der, da..du godeste!! Trur jeg så 2 fotgjengere, 3 råne iler, 1 taxi og 1 politibil..that’s it!!

Så da surra jeg meg like godt på oppdagelsesferd…nesten like mye liv her…bare synd det var så mørkt at jeg så minimalt av noe som helst, hehe 🤣

Så gjett hva??? Yeppz, ho gamla innså nederlaget…ikkje nåkka futt & fart på ho i kveld (heller😁), så da bar det straka vegen hematat-attatt..eller no sånt 🤔…og strax like mykkje straka vegen på loftet og til sengs 😉😂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg