OH LYKKE

Når jeg valgte å prøve og bosette meg midlertidig her på øya, var det både for å se om jeg klarer å spare noen kroner for å lage meg en bufferkonto, men også for å komme meg på beina igjen og prøve å få et litt bedre kosthold. Nå skal det sies at det går ikke helt etter planen med noen av delene, men når det kommer til kosthold PRØVER jeg i alle fall. Jeg tåler dessverre ikke rå grønnsaker noe særlig, men jeg har hatt så innmari lyst på salat i ei uke nå at i går shoppa jeg med meg litt grønt før jeg dro til øya. Og i dag ble det kyllingsalat..(med hamburgerdressing fordi det var det æ hadde) Oh lykke si bare æ!

Men fyttikatta for noen priser på dette også da.. Det er jo rett og slett trist at man må snu på krona uansett hva man skal kjøpe. Og ofte velge andre alternativer enn det man aller helst vil ha. Jeg hadde nemlig lyst på isbergsalat, men det lille “hauet” kosta faen meg tett på 40 kroner, så jeg endte opp med to små hjertesalat til 29 i stedet. Det superpositive er at jeg fant 200 gram ferdig stekt kylling i billigdisken. Den tok jeg meg råd til, for det er mye bedre å bruke til salat enn den pakken min med kokt skinke som jeg hadde tiltenkt som pålegg, hehe.

Dagen i dag har ellers vært en innedag, fordi det har blåst og snødd nesten hele tida. I tillegg fikk jeg ei svartens haupina igjen da jeg var ferdig med å spise, så jeg akter å flate ut litt i horisontalen når jeg har posta dette innlegget.

Ha en riktig fin ettermiddag videre folkens ❤️ Kanskje vi ses seinere.

10 kommentarer

Siste innlegg