OH (KVALMENDE) LYKKE..

Hver uke bruker jeg som regel å ha en fredags”date” med ei venninne..så fremst at vi begge to er hjemme da. Forrige fredag var jo jeg enda på roadtrip´en min…og i neste uke drar hun og gubben til feriehuset sitt i Spania, så da kan vi jo ikke møtes.. men DENNE fredagen var vi begge til stedet – og tok oss den vanlige runden med å glo litt i butikker, og avslutte med koffein med nogo attåt.

Vanligvis bruker jeg å kjøpe en sånn derre havre-kake-ting med frukt og bær..men i går lå det verdens største brownie-stykker å frista meg. Æ meine – æ ELSKE brownies..og tviler ikke et sekund på at jeg hadde sikkel i munnviken 🙈
Jeg vurderte veeeldig for og imot – da det stykke var sabla stort..men lot det stå til..oh lykke ❤️

…men jauda..ikke fullt 1/3 inn i kakestykket, var jeg allerede begynt å bli så kvalm, at jeg måtte gå til ungspjælingen bak disken og få meg en “doggy bag”, så jeg kunne ta med meg resten hjem, LOL 😂

Sååå..ja..da kosa jeg meg med brownie etter middagen i går også, hehe.

Ellers var det ikke mye som skjedde her i gården. Var innom ei anna venninne en snartur og lånte med meg flere bøker av Isfolk-serien jeg leser..og på tur dit kjørte jeg innom det som heter Møkkelandsvannet her i Harstad, for å strekke på beina og få litt frisk luft..og knipsa jaggu et par bilder også.

Og nå er jeg straks på tur ut døra for å kjøre hjem til øya sammen med brorsan & sønnen hans, for å sjekke det huset vi har der borte…så tuddeluuu & TTFN 😉

 

6 kommentarer
    1. så koselig å ha en kaffe date med venninne hver fredag som byr seg :=) kakestykket var stort enig i det,men da fikk du noe godt hjemme også og det er jo godt det også hi hi ,ha en fin dag sammen med brorsan da

    2. Veldig koselig med sånne venninne dater og någå attåt. Hadde en sånn i dag med Bestisen jeg, men det ble ikke en kraftig brownie, men en nystekt vaffelplate med jorbærsyltetøy som smakte veldig godt 🥰 Ha en fortsatt fin lørdagskveld 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg