OH DU HÆRLIGE TORSDAG

Herrefredogfader altså, i dag har jeg hatt en utrulig hærlig torsdag. Jeg var så sabla heldig at ei venninne forbarma seg over meg og vipsa meg litt drivdtoffpenger i går.. så i dag fløy jeg på dør klokka 6.30 i mårres, kjørte meg noen få mil ut av byen og traska meg opp på fjellet.

For de lokalkjente gikk jeg opp fra Sørlia, via Korsdalsvatnet og endte opp på Middagsfjellet hvor jeg surra rundt og bare moillkosa meg i flere timer.

Jeg hadde vært så smart sist jeg var ute og gikk, at jeg hadde putta en del tomme beger i sekken – og det var jeg veldig glad for i dag, for jeg fant både multer og blåbær. Fylte de få begrene jeg hadde, og etter en i alt 6 timers fantastisk tur i fjellet, kjørte jeg innom brorsan på returen og prakka på han litt av bæra. Trur det ble satt pris på, hehe.

Og nå er jeg for lengst tilbake i leiligheta, med bakenden godt parkert i godstolen. Er vel nesten ikke nødvendig å si hva resten av dagen skal gå til, men yeppz – sløving og serier.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

Og litt fra turen i dag finner du HER.

 

9 kommentarer

Siste innlegg