OG SÅNN ENDTE DENNA DAGEN

Heisann i kveldinga folkens..er bare en liten tur innom nå for å fortelle dere at dagen i dag har endt bra – tross uforutsette utgifter og ei solid nestenulykke.

Jeg valgte å fortsette å kjøre, og avpasse farta etter forholdene – og sjøl om jeg til tider hadde så dårlig sikt at jeg måtte stoppe fordi jeg ikke så kufanger’n i fronten av bilen, står jeg nå godt parkert sør for Snåsa og været er heilt ok.

Og for de som fikk med seg at jeg hadde bilen inne for å skifte dieselfilter i mårres, så VIRKER det som at alt er i orden nå – og kar’n er for øyeblikket friskmeldt.

Nå skal jeg prøve å få i meg litt mat – og så skal jeg prøøøve å svare på kommentarer og kanskje lese noen innlegg. Får se, for jeg er rimelig sliten akkurat nå, hehe

Ha en flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

12 kommentarer

Siste innlegg