OG DA VAR DET STOPP

..yeppz, da var det stopp på kjøringa  – i alle fall for i dag. Jeg har parkert for natta og fått hyra på meg litt varme klær. Nesten 65 mil et unnagjort i et aldeles nydelig vær, og nå kjenner jeg at det er på tide med litt seriøs næring i skrotten.

Blir bare rett og slett kylling og nachos – og en bitteliten dråpe hvitt i koppen, hehe.

Siden jeg har kjørt i hele dag, har jeg ikke hatt tid til å skrive om grunnen for at jeg må nordover nå. Men jeg LOVER at jeg skal få til å lage et innlegg om det i mårra.

Nå blir det litt lørdagskos og antagelig litt Fishdom på Yours Truly før jeg knocker meg sjøl i svime. Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei god natt etter hvert.

6 kommentarer
    1. Håper natta blir god etter den lange kjøreturen! Jeg skal skysse tre kule jenter ut på livet her på solkysten av Spania, og deretter finne senga mi 🙂

    2. Da har du kjørt ganske så langt. Det er 60 mil fra meg til Oslo når jeg tar den ruta… Så en 8-10 timer alt ettersom på en dag sluker de mila..
      Håper du har fått ei god natt! Take care <3 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg