NYTTÅRSMAGI

God mårra og godt nyttår folkens. I utgangspunktet hadde jeg ikke sett for meg at det skulle bli noe mårrainnlegg relatert til nyttårsfeiring. Jeg var nemlig så trøtt i går at jeg var på tur i seng klokka 21. Jeg har stått på Sohlberplassen, det utkikkspunktet der man har fritt utsyn mot Rondane, og jeg har vært mutters aleina. Kanskje 10 biler og en traktor som har passert siden i går ettermiddag. Men æ sto han av, og klokka 24 var jeg ute og ønska det nye året velkommen med et stjerneskudd.

Det var folk langt i det fjerne, så jeg fikk jammen sett antydning til fyrverkeri også. Jeg kjøper ikke sjøl, men skjemmes IKKE over å si at jeg liker å se på.

Ellers bare surra jeg litt rundt og tok en haug med bilder før jeg ble så kaldt på hendene at jeg ble tvunget innendørs. Men jøsses sier bare jeg – snakk om nyttårsmagi 🤩

Og så avslutter jeg med et bilde fra i dag, da jeg tok mårrakaffen ute i frisk luft.

Ha en nydeligvakker første nyttårsdag alle sammen ❤️

Mårrabubbel på TikTok – med stjerneskudd – finner du HER

13 kommentarer
    1. Godt Nytt år 🥳
      For noen flotte natt og vinterbilder, og så stjerneklart. Vi hadde også stjerneklart før folk begynte å sende opp fyrverkeriet, men da ble det en dis av røyk over Oslo. Mye flott fyrverkeri fra både nær og fjern, men hadde heller ikke kjøpt noe å sende opp. I dag er himmelen blå, og sola skinner på veggen til blokka over her. Ha en fortsatt fin 1 nyttårsdag, klem 🤗

    2. Stjernene er fint fyrverkeri i massevis også 🙂 Og for en MORGEN!! Ha en fin dag du. Tror jeg må vaske av meg treninga og komme meg ut en tur 🙂

      1. Det er altså sant – men gjett om jeg satte veldig pris på å se “nyttårsliv” sjøl om det var laaaaangt unna 😁
        Og ja, morgenen var minst like magisk 🤩
        Flink med treninga, du 👍💪😊

    3. Godt nytt år, snuppa <3 for et vanvittig flott sted å feire nyttårsaften! Bildene ser ut som malerier…..! Jeg holdt heller ikke ut til klokka 24, men ble vekket av et innisvartens bråk – hørtes ut som om de satt i vinduskarmen min og sendte opp raketter. Jeg har ikke fyrverkeri selv, men det er vakkert å se på! Liker absolutt ikke bråket bare………..! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg