NYTT DELMÅL

God mårra og god lørdag alle sammen. Da er jeg i full gang med å fullføre et nytt delmål. I skrivende stund sitter nemlig jeg og go’venninna på ferga fra Stangnes til Sørrollnes, retning øya og huset etter mora mi.

Som jeg skreiv om i går ble jeg ferdig med å rydde alt av ting ut av camper’n og i dag er det da meininga at vi skal kjøre det på midlertidig lagring. Vi skal også besøke mora til venninna, og det gleder jeg meg veldig til.

Det har vært en aktiv dag så langt, fordi halv8 i mårres måtte jeg ut å koste og skrape bilen for å kjøre den under tak der “magien” skal skje.

Så kom go’venninna dit å henta meg – og her er vi. Jeg har nevnt noen ganger før at jeg ikke liker å ta ferger, men noen ganger er det jo det mest fornuftige. Pluss at når venninna kjører, er det også hun som bestemmer.

Ha en flottersfin lørdag alle sammen ❤️

Litt mårrabubbel på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. greit å sitte på noen ganger :=) synd det ikke gikk med camperen ,men hvem hvet en dag kan du kanskje lage en ramme og sette hardtoppen opp på den så kan du ha pressenning rund karmen der det er treverk :=))

    2. Jeg har ikke vært innom på besøk på en stund, og måtte lese meg opp litt. Leit at det ikke ble som du hadde håpet på med campern. Håper du kan finne ro i kroppen i huset til modern 🥰 Selve bilen skal du vel beholde går jeg ut fra, sånn at du kan reise ut når trangen om noe annet kommer. Masse klemmer 🤗

      1. Nei dessverre ble det bare tull med hele camper’n. Når det kommer til huset er det bare ei kriseløsning. Bilen beholder jeg og skal sette den tilbake i samme stand som den var før jeg laga camper’n, for den vil fortsette å være mitt faste holdepunkt ☺️ Klemmerz 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg