NYE MÅL I SIKTE

En veldig god ting med det livet jeg lever, er at jeg får se så utrulig mange nye steder. Siden jeg akkurat nå prøver å snike meg mest mulig unna snøen, har jeg bestemt meg for å holde meg enda ei stund mot vest.. sjøl om det til gjengjeld ser ut til å være bare regn og grisevær å skue.

Men i alle fall, vestsida er det enn så lenge – og med nye mål i sikte befant jeg meg plutselig i fergekø.

Ante virkelig ikke hvor jeg befant meg, så her måtte Google maps til pers. Og tenk.. jeg sto på fergeleie på/i Jektevik og kunne velge mellom Hodnanes eller Nordhuglo.

Da det viser seg at Nordhuglo ligger på ei lita øy (Huglo) der eneste veien vekk er med nettopp denne ferga – ble det Hodnanes på Yours Truly. Og deretter? Hvem veit.. så stay tuned 😉 VROOOM!!

8 kommentarer

Siste innlegg