NYDELIG LUNSJ- & TRENINGSTUR

Yeeey..i dag klarte jeg faktisk å sparke meg sjøl mentalt i baken og kom meg ut på en liten lunsjtur..i treningas navn. Jeg må jo få jobba mest mulig med styrken i ryggen fremover, så i dag stappa jeg – i tillegg til vanlig turutstyr og mat – sekken full med diverse tunge ting som grovsalt, ei full vannflaske og en pakke med proteinpulver og labba ivei.

Turen gikk opp til Aurvatnet/ Dagborvatnet, og jeg bruker samme startpunkt som Stakketinden som jeg skreiv om i det innlegget HER. Men i stedet for å ta til høyre oppover mot fjellet når veien etter hvert deler seg, fortsetter man rett frem et stykke.

Det er et nydelig vann, stilt og rolig, og jeg satt der oppe i bortimot 1,5 time og bare kosa meg.

Utsikt mot Sætertinden i midten..

.. og her mot Rundfjellet.

Og rett i siktet her er da den Stakketinden som jeg nevnte i begynnelsen av innlegget.

Men etter hvert var lunsjen oppspist, og jeg hadde en avtale med guttungen som jeg skulle rekke, så da var det bare å traske seg ned igjen. Strålende fornøyd med dagen og treningsøkta.

Og nå er jeg da hos guttungen og spiser middag og skal kose meg litt her utover kveldinga.

 

6 kommentarer

Siste innlegg