NY MINI-MINIVIDEO

Bare innom en bitteliten tur nå for å fortelle at jeg endelig har fått ut en ny, liten videosnutt på YouTube-kanalen min.

Det er lenge siden sist jeg la ut noe – ca 1/2 år, og kjenner at lysta til å filme fra dagene mine begynner å komme tilbake. Så mens jeg nå skal jobbe med å få filma materiell til en ny, skikkelig video laga jeg denna snutten. Den er ikke lang, godt under minuttet og inneholder noen få glimt av bilder og videoer fra i fjor sommer.

Ta en titt da vel ☺️ Det ligger mange korte og lengre videoer ute der, så “subscribe” gjerne om du liker det du ser.

 

6 kommentarer
    1. Fint filma og fint klipt. Skal inom og se, var ikke klar over at du har en kanal der også. Men det vil jeg kommentere, på snuttene dine på TikTok, der du forteller fra dagene dine, du har en god stemme og sier ting veldig ryddig og profesjonelt… vil jeg si. <3

    2. Koselig med litt film 🙂 Jeg har også youtube-kanal, men glemmer liksom at jeg kan bruke den. Blir mest bilder 🙂 Men nå satte du meg på tanken igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg