NUPEN

I går kveld tok jeg og go´venninna oss en liten luftetur ut. Det regna en del, men turen var søkke koselig likevel. Det ble “den vanlige” runden vår ut av byen, over Storjorda via Kvæfjord, rundt Nupen og hjem.
Heldigvis var det opphold innimellom, og det klaffa sånn at denna gangen tok vi oss en litt lengre pause på parkeringa ved det før nevnte Nupen. Det er det “alle” drar for å få et perfekt glimt av midnattssola..

Selve utkikkspunktet tilhører Kvæfjord kommune, og består av ei stor parkering rett ved veien der det er satt opp både en god del steinbenker, samt et toalett.
Men går man noen få meter ned mot fjæra, er det mye mer å se..

Flotte blomster som man kan sitte på.. Både kule og praktiske.

Og en like kul (men litt spesiell) gapahuk..

Se på denna stilige kar’n som sto og gjorde seg til når jeg kom ned 🤩

Og det er flere sitteplasser enda lenger ned mot fjæra.

Veldig fin utsikt, sjøl i gråvær

Og så måtte jeg forevige venninna som passa på å få seg en ekstra røykepause 😉

Jeppz, en flottersfin avslutning på en trivelig tur

8 kommentarer
    1. Wow for en gapahuk!
      Artig med slike ting i naturen 😀 Og en fin tur fikk dere selv om det regnet… 🙂

      God mandag til deg 🙂

    2. Så fint de har laget det.💐
      Det må jo være helt perfekt å sitte der og nyte midnattssola.☀️☀️☀️
      Nå må vi bare håpe sola dukker opp igjen snart.☀️Nyt sommerkvelden!🤗🌸

      1. Ja det er et utrulig flott sted de har fiksa – og vanvittig populært 😊
        Yeppz, krysser fingrene for det – sjøl om det nå er meldt regn i allefall et par dager til.
        Takker (og nå er det jammen blitt tirsdag alt, hehe) 🙈😊

    3. En sånn gapahuk har jeg da aldri sett, men veldig kul da. Det var de blomsterstolene også, men er det sånne som beveger seg når man sitter på dem? Får virkelig håpe sol og varme kommer din vei snart. Vi har hatt sol i noen dager og sommertemperaturer, og jeg har virkelig kost meg. Ha en fortsatt fin mandag, klem 🤗

      1. Nei har ikke sett sånn andre steder.. men kul er den virkelig 😊 Når det gjelder stolene skal jeg innrømme at jeg veit ikke – har aldri sittet på de sjø, men har ikke fått inntrykk av at de beveger seg.. hmm..må vel teste det ut, hihi 🤔
        Ja nå håper jeg også at sola kan komme snart – og bli litt lenger enn et par dager, liksom..
        Takker – og får si god tirsdag jeg da.. er jo selvfølgelig blitt på etterskudd med alt igjen 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg