NUPEN

Etter at jeg var hos tannlegen tidligere i dag, kjørte jeg meg en lang tur og stoppa på Nupen for å strekke litt på beina og lufte hauet i blåstet. For de som ikke veit hva og hvor Nupen er, så er det et utkikkspunkt i Kvæfjord kommune, akkurat på grensa til Harstad kommune. Der er det satt opp verdens kuleste gapahuk spør du meg, samt ei bålgrue og litt benker her og der.

Og dissa stilige blomstrene som man faktisk kan sitte på.

Det er et ekstremt populært sted på fine sommerkvelder for å nyte utsikten av midnattssola. I dag var det overskya og grått og en sabla vind, men vakkert likevel.

Ellers er det ikke mye som har skjedd her akkurat. Da jeg kom tilbake til venninna mi etter lufteturen, gikk jeg beint å la meg. Var faktisk utkjørt etter dagens begivenheter..å få ut den vonde tanna fikk jammen kroppen til å kollapse litt – på en god måte. Og nå har jeg vært oppe en liten times tid – men trur faktisk ikke det skal bli så sabla seint før jeg køyer igjen.

Ha i alle fall en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

6 kommentarer
    1. Ja, det var et flott sted! Kul gapahuk også – aldri sett noe lignende! Det blir en skikkelig utlading etter et sånt tannlegebesøk! Nyt videre – klem <3

    2. veldig fint sted og en råstilig gapahuk ,å være hos tannlegen er ikke bare bare ,det har jeg erfart selv så kryp under dyna og ta vare på deg selv så er du forhåpentligvis i bedre form igjen i morgen

    3. Stilig gapahuk!🤩
      Tror jeg kjenner igjen blomstene fra du har vært der tidligere?🤔
      Godt at du fikk ut den vonde tanna. Det er dn stor lettelse.🤗👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg