NULL NØTTER

Etter at guttungen var stått opp i mårres og frokosten var inntatt, ble det litt titting på tv..Tre Nøtter til Askepott.. som han satte på. Jeg er absolutt ikke Askepott-frelst, men gløtter litt når det likevel står på. For meg er det null nøtter jeg trakter etter, men gjett om jeg gleder meg til Donald Duck og vennene hans.

Etter hvert hyra vi på oss og dro til kirkegården som ligger på andre sida av byen. Hadde litt problemer med å finne frem til å begynne med på grunn av mye snø, men til slutt havna vi rett og guttungen kunne sette ned lys hos ho farmor og han farfar.

Måtte ta et bilde av kar’n mens han sendte et bilde av grava til faren som ikke kommer seg dit i år.

Og nå bærer det hjem til han igjen. Gjett om jeg gleder meg til å komme tilbake i kosedressen igjen – før jeg faktisk skal gjøre en innsats og pynte meg litt i den kjolen jeg kjøpte på Fretex her om dagen.

 

3 kommentarer
    1. Her holder vi også på å drukne i snø.❄️❄️❄️
      Ønsker deg og guttungen en nydelig julefeiring!🎁🌟🎅🏻🎄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg