NU JÄVLAR!!

Okey…om jeg ikke nå er fri for basselusker på hendene, blir jeg det aldri. Jeg skal jo levere bilen på avfukting i løpet av dagen i dag, men først gjorde jeg et tappert forsøk på å bli kvitt overflate-soppen som leker bajas der inni hjemmet mitt.

Jeg har allerede tømt camper’n for det aller meste..

.. og med bøtte & klut og en attitude værre enn en Duracelkanin på speed gjøyv jeg laus på svineriet, mens jeg messa høylytt “Nu jävlar- die, die, die”  og fikk skrubba vekk alt jeg kunne se.

Deretter var det denna kar’n sin tur.

Veit faktisk ikke hva jeg hadde mest åndenød av på slutten..sopp, mugg, klor eller rett og slett høyt arbeidstempo, hehe.

Men nå er både jeg og camper’n blankskura og klora både her og der, og klar for neste fase i operasjon “tett silen”.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg