NOVENT i heimen

Novent, ja..ei sammenslåing av november og advent. Noe finner da folk på. Meeen.. personlig har jeg tatt til meg begrepet, og har nå et novent-pynta hjem.

Starta med den kjedeligste jobben, nemlig å stryke gardiner.

Disse hekla jeg for mange år siden, og settet består av kappe og to lengder med gardinband + en løper til benken. Og i tilfelle du lurer så nei, jeg har ikke mønster. Alt er selvkomponert med utgangspunkt i fra et gammelt mønster jeg hadde. Jeg fikk hengt opp kun kappa i dag fordi jeg må ut og få kjøpt en spiral for å henge lengdene på..og så finner jeg ikke gardinbandene, så i værste fall får jeg finne noen andre.

Deretter var det bare å pynte i vei. Har brukt mest mulig hvitt og sølv nå, så kommer det lilla nærmere advent..og selvfølgelig vil det dukke opp flere nisser fremover.

Det ble lilla gardiner i stua… sjøl om de ser mere brun ut på bildet..hmmm.

Syns det ble riktig så trivelig jeg.

Men nå er dagen på hell, og jeg skal få i meg litt middag. Kjenner på kroppen at jeg har vært i aktivitet i hele dag. Var nemlig ute den vanlige timen og måkka sny før jeg begynte med pyntinga.

Ha en riktig flottersfin ettermiddag videre da,  alle sammen ❤️

Det ligger forresten en ny “Follow My Day” video fra i dag ute på TikTok. Den finner du HER.

2 kommentarer
    1. Å så fint – det er jo sååå koselig å pynte til jul – eller advent – eller novent…..! Du har masse fin pynt – love it! Og så ser jeg at du har noe som jeg nettopp har fått – et hjerte med kubbelys inni (på bilde 10) – jeg fikk en sånn til bursdagen min av ei venninne! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg