NOSTALGISK CAFÈ

I dag tok søstersen meg med på cafe..og du verden for et sted😍 Jeg har jo sett den lille landhandelen vedsiden av Spar-butikken på Kirkenær..men har liksom aldri tatt meg bryderiet med å studere den nærmere..(og slettes ikke skjønt at de selger kaffe og kaker der) Jeg mener..man fyker jo bare inn og ut av bil og butikk, travelt opptatt som man er.. (kremt!)

I alle fall..på cafe dro vi, og med hånda på hjertet, var det et av det triveligste stedene jeg har sett på lang tid. Innredningen og luktene som møtte meg da vi kom inn i varmen, ga meg en følelse av å bli satt tilbake i tid, og jeg kunne nesten kjenne at skuldrene senket seg og kroppen slappet av.

Her er hva du skal kikke etter, om du noen gang befinner deg på Kirkenær, og har lyst på en koselig opplevelse.

Og her er en liten smakebit av hva som venter den som finner veien inn i fortiden 😉

Det er et koselig ektepar som startet (og driver) stedet rundt juletider i 2017..og her er “ho mor sjøl”, ei utrulig smilende og blid dame ved navn Monika.

Til og med bord og stoler gir en varm, god atmosfære..

..så da ble vi inspirert til litt ekstra kos til kaffen 😉

Så jeg har hatt en superflott dag så langt..og anbefaler virkelig stedet på det varmeste, om du er i nærheten. De har åpent stort sett året rundt, med unntak av noen uker hist og her, der de er rundt om på forskjellige messer og selger spekemat 🤗

#landhandel #cafe #tingogtang #gammelstil #gruelandhandel #Grue #Kirkenær #Hedmark

 

20 kommentarer

Siste innlegg