NOM-NOM OG EKSTREMT SEIN LUNSJ

Yeppz, daaaa har jeg bevegd skrotten vekk fra eiendommen til brorsan..og vært på veldig koselig “gudane veit når vi sees neste gang” besøk hos fredagsdate-venninna. Og der fikk jeg jaggu smake sesongens første pepperkaker.. NOM-NOM si bærre æ.

Når jeg dro fra henne, var jeg først innom en butikk og panta tilsammen en 3/4 søppelsekk med tomgods jeg hadde fått av brorsan og sønnen. Og nå står jeg parkert på en flott plass og holder på å lage meg litt ekstremt sein lunsj og venter på at klokka skal gå.

Ut på ettermiddagen skal jeg nemlig treffe ei venninne jeg ikke har sett på et halvt år..gjett om jeg gleder meg.

 

8 kommentarer
    1. Nam nam, pepperkaker det er godt altså, og jeg har en boks med Bertas fra i fjor som ikke er åpnet. Du vet de hvor figuren bare har et 1,5 bein 😉 Blir sen middag her også i dag…., fant en åpnet pakke med ostegrill og så har jeg potetmos i skapet. Håper du får en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    2. Da skal du ut på tur igjen :). Nydelig plass du har rasta der, den utsikta utover sjøen. Sein lunsj er greit, her blir det straks sein middag :). God tur videre etter hvert. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg