NOE MANGLET HER..

Som vanlig kommer julekvelden som et sjokk på kjærringa – og jeg fikk en skikkelig WOW-reaksjon da jeg sto opp i mårres, og så all snøen som hadde lavet ned i natt.

En ting som gjorde at jeg ble litt paff, er at det var ikke meldt direkte snø her..kun sludd. Men den tyngstveiende faktoren er at det mangla noe!! Yeppz!! Jeg har enda ikke fått den “crispy” lukta i nesa, som jeg bestandig har fått i nord, like før den første snøen kom. Og jada, det første, hvite teppet som legger seg over landskapet er nydelig..men det ble liksom ikke helt det samme uten forvarslet mitt, hehe 😉

 

4 kommentarer
    1. Men så vakkert!!!! Her kom det bare regn, og fortsatt regner det. Vi bor for langt syd, så det er jo vanlig. Ja, den friske følelsen før snøfall og mørkeblå skyer er fin. Ta det lekkert i snøen!

    2. Får litt julestemning når den første snøen kommer..hehe.. Her har det gått fra snø til sørpe i løpet av formiddagen.. Mannen har heldigvis bytta til vinterdekk på begge bilene.. kjekt å være føre var… Ønsker deg en fin dag vider <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg