NIKS & NADA

Okey.. det er ikke SÅ enkelt å finne på noe fornuftig å skrible om her hver eneste dag. Og i dag er en sånn dag da jeg er helt “tom i skallen”. Joda, jeg har fått unna sånt vanlig styr som mårrabubbel på TikTok og Snap, og har fått laga bildecollagene til Asfaltcamping og Friskluftsliv-gruppa mi. Og så tenkte jeg på å kanskje dill-dalle litt i kosekroken min ute..men såååå kom regnet susende, og da gadd jeg ikke det. Med andre ord det er niks & nada fornuftig å melde fra denna kanten akkurat nå.

Så bare for å ha noe å gjøre, googla jeg Niks & Nada..eller rettere sagt NIX & nada og endte opp med å finne et norskt alkoholfritt øl…

..og ei norsk gruppa som jeg personlig ikke kan huske at jeg har hørt om.

Det er garantert mye mer niks og nada der ute i den store, vide verden – men det gidder jeg ikke finne ut av akkurat nå, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg