NESTEN 12 TIMA

WOW..i dag blir det virkelig mini-innlegg her.. for jeg har absolutt ingen fornuftig tanke i hodet nå. Tru det eller ei, men jeg la meg før klokka 21 i går kveld – og sjøl om jeg har sovet sånn av og på, så var jeg ikke ute av senga før klokka 8.30 i dag. Dobbelt wow – det blir nesten 12 timer, det..

Så nå sitter jeg her på verandaen til go’venninna med mårrakaffen og sliter med øyelokka.

Blir null aktivitet på bloggen fra meg nå, unntatt dette innlegget, for jeg har rett og slett ikke energi nok til å sette meg ned å lese og svare på kommentarer. Skal bælme i meg kaffen og så fyker jeg bortover til brorsan igjen og ser om jeg får litt mer på plass i camper´n. Det er stort sett tomt over alt nå, både på konto og på lager av innkjøpte ting, men litt lenger kommer jeg da 😊

Ha en nydeligvakker fredag, folkens.. jeg kommer sterkere tilbake ❤

8 kommentarer

Siste innlegg