NESKAIA

I går ettermiddag ble det en supertrivelig kjøretur på meg. Go’venninna mi sendte meg nemlig ei melding om jeg hadde lyst til å kjøre henne en luftetur – noe jeg gladelig gjorde.

Er lenge sida sist vi to hadde en mini-roadtrip sammen, så vi daffa avgårde mens vi kosa oss med skravvel og latter, og endt til slutt opp i Lødingen – nærmere bestemt ved Neskaia kanon (Nes fort)

Nå skal det sies at det var en skikkelig skitvær med masse regn og iskald vind, så det ble en kort fotorunde. Men vakkert er det der både i storm og stilla.

Det var som sagt en supertrivelig tur, og siden det ble godt og vel 16 mil tur)retur fikk jeg heldigvis stilla kjøretrangen min litt, hehe.

Men det var i går. I dag har jeg vært på på café sammen med fredagsdate-venninna mi, og det var også superkoselig selv om jeg ikke tok noen bilder.

Og nå sitter jeg bare å sløver og funderer på hva jeg skal finne på til middag..

Ha en riktig flottersfin ettermiddag videre alle sammen ❤️

 

6 kommentarer
    1. så kjekt da å dra på tur ilag med venninne ,Lødingen ja der har vi vært en gang :=) her er vi akkurat ferdige med middagen ,det ble potetball,saltkjøtt og pølser ,ikke ofte eg lager det så det og da lager jeg til 2 middager når jeg først baler med det

    2. Masse flott natur i nærheten av deg altså – eller 8 mil unna da, hihi….! Lødingen er ikke dumt! 🙂 der har jeg jo faktisk vært fire ganger…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg