NATTI-NATTA & ET LITE TIPS

Hadde egentlig tenkt å lage et innlegg litt tidligere enn dette – og lese meg opp på litt blogger. Men seriøst – den turen til Å i Lofoten sammen med kompisen min i dag, har slått meg helt ut. Er ikke så himla lenge sia jeg kom hjem – og kjenner nå at jeg har nådd et helt sykt nivå av å være trøtt, hehe..

Så derfor skal blogg få lov til å være blogg nå – for her er det kveld og natti-natta på denna førkja.

Men et lite tips sånn på tampen – om du ikke har fått med deg den kule påskekonkurransen BUNNY kjører på bloggen sin, så ta en titt innom.. det er faktisk premier å vinne..

Det er tre konkurranser hver dag i hele påska, og du finner de forskjellige innleggene i dag her: PÅSKEEGG-DAG4, PÅSKENØTT-DAG4 og PÅSKEQUIZ-DAG4.
Fristen for dagens konkurranse er klokka 24.00, så du har ennå tid 😉

Jeg er som sagt på tur til å tilte – eeeh..legge meg nå.. så ha ei riktig god natt, folkens.

De andre innleggene mine i dag, finner du her:

En mårra utenom det vanlige
Nån som tenke som mæ
Fra A til Å

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg