FRA A TIL Å

Bare innom en liten tur nå også. Som jeg skreiv om i forrige innlegg, så var jeg og kompisen min på en spontan tur til Kabelvåg..men på grunn av tåka og regn var det litt usikkert om hvor ferden gikk videre..

Vel..regner med at ingen blir overraska nå, når jeg forteller at vi havna helt nede på Å 🙈

Så her fikk jeg heile “alfabetet” med kjøring fra A (hjemme) til Å, hehe. Har selvfølgelig tatt litt bilder, men sia vi enda er i kjøringa, og det er en del timer igjen før vi er hjemme, legger jeg bare ut et par, “kjedelige” bilder nå – så får dere et bedre innlegg fra meg i mårra i stedet..

Og nå suuuser vi videre…så får jeg heller lese meg opp på bloggene her når jeg er kommet meg hjem i kveld 😊

13 kommentarer
    1. Tenker nok at det har vært en fin tur ♥ Og helt sikkert et tonn med flotte bilder også. Jeg får forsøke å følge med her da, når du er hjemme igjen 🙂
      Klem, og god tur videre ♥

    2. Herlig med spontantur!😊👍🏻
      På Å har jeg vært 1 gang for over 30 år siden, så burde absolutt ta en ny tur.
      Kos dere masse!🤗

      1. Ja sånt liker jeg, vettu 😉
        Oki..joda, når det er så lenge sia, er det absolutt å anbefale. Jeg er jo der flere ganger i året, så personlig syns jeg det er en av de kjedeligste plassene i hele Lofoten, hihi 🙈😂 Men supertrivelig var det, særlig sia det var en førstegangstur for kompisen, og vi kosa oss masse-masse.

    3. Fint på Å – der har jeg vært – to ganger de siste åra! Kabelvåg var vi ikke i… angre, angre, men det blei nå ikke sånn da! For en super tur du hadde der! klem <3

      1. Joda, det er veldig flott der – men likevel kjenner jeg at sia jeg har vært der så sabla mange ganger, så er det liksom ikke det helt store for meg.. Men i dag var det var første gang kompisen min var der, så DET gjorde turen perfekt for meg også.
        Klemmerz 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg