NÅN SOM TENKE SOM MÆ

Hvis du fikk med deg det første innlegget mitt i dag, veit du at jeg for en gangs skyld faktisk fikk sove leeenge i dag. Og når den verste “komatilstanden” av å ha sovet kanskje litt for mye, ga seg.. ble jeg totalt hyper og vill i knickersen (eller no´sånt) og kjente at jeg bare MÅTTE ut å surre litt.
Men så var jeg litt selskapssyk også, da.. kjedelig å skravle med bare seg sjøl hele tida.. æ meine – æ skal jo kverulere på det meste til tider, og sånn gidd æ ikkje diskutere med i dag, hehe.

Så hva gjorde jeg da? JO – kontakta han derre turkompisen min.. einaste mennesket jeg veit som kan være oppe og klar nesten på sekundet når galskapen tar meg… Og akkurat NÅ er vi i Kabelvåg i Lofoten..

Liiiitt mye tåka og en del regn hele veien…så gudane veit hvor veien går videre..men oppdatering kommer 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg