NÅR VETTET TAR VINTERFERIE

Mårn-mårn der.. håper akkurat DU har hatt ei riktig god natt, og at dagen kommer til å behandle deg pent.

Her har natta vært akkurat passelig sånn at jeg våkna opp i et strålende humør klokka hal6. Surra litt rundt og fikk unna mårrarutinene mine, inkludert litt yoga – og så hyra jeg på meg og benkra meg ute på verandaen med kaffe og frokost. Finnes ikke noe bedre enn å starte dagen med frisk luft, og laga meg som vanlig en video på TikTok som du kan se HER.

Deretter var det tid for mitt daglige knekkebrød med kaviar og egg. Eeeh, vel.. Greit nok at knekkebrødet skal være hardt og crispy, men det skal IKKE egget.

Gjett om jeg ble lang i maska da jeg tok første biten og innså at frokosten min var bokstavelig talt frosset. Så vettet samarbeida ikke mye her i mårres, for det slo meg ikke et sekund at det kunne skje. Det burde det gjort, for det var mange minus og isvind ute – meeen neida. Vettet var tydeligvis på vinterferie akkurat da, hehe.

Nå har jeg korra meg inn i varmen igjen, men det ser ut til å bli bra vær utover dagen, så planen er å komme meg ut i frisk luft etter hvert.

Hvilke planer har du for dagen da?

6 kommentarer
    1. god morgen ,høres ikke uut som det var temperatur ttil å sitte ute og spise ,frossen mat er i kaldeste laget ,her snør det så tett att vi knappast ser nabohuset,så tja det blir å strikke og måke snø og kanskje gjøre reint inne i kakkelovnen så den er klar når alt er friskmeldt ,når det enn blir :=)

    2. Huff, da er det kaldt ja 🙂 Foretrekker å ta frokosten inne jeg 😉

      Har aldri likt å sitte ute og spise når det er så kaldt. Da må det være på tur, og ved et bål 😀

      God lørdag! Klem <3

    3. Unnskyld at jeg ler, for det er da ikke artig med frossen mat. Men jeg har opplevd det selv med tur og frossen matpakke. På toppen av det hadde jeg glemt fyrstikker, så jeg fikk ikke varmet verken mat, hender eller kokt kaffe. Men det er jo noe jeg ler av nå! Klemsiklem til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg