NÅR MAN HAR 2 VALG

Jo altså..når man våkner og er lys våken klokka 4.45 tenker jeg at da har jeg to valg. Enten krampholde meg fast i dyna til kaffetørsten tvinger meg opp, og så jårre like mye mainnskjit som jeg bruker om dagene.. ELLER hyre på meg og ta frokosten ute i det fri. Trenger jeg å si at jeg pakka i sekken, laga meg kjørekaffe og dro ut?

Nå var jeg så sabla sverr at da jeg fauk ut døra litt før klokka 6 klarte jeg jaggu å løpe fra mårrakaffen min. O’ gremmelse!! Jeg kjørte i nærmere 45 minutter før jeg kom dit jeg skulle, så jeg kan jeg love dere at jeg var snar til å få kjelen på kok da jeg kom frem. Ser dere den i kvisthaugen?

Jeg starta med å få meg en god frokost.. knekkebrød og egg som vanlig, men bytta ut kaviaren med avokado m/ sitronpepper.

Deretter var det bare å nyte. Jeg tenker at det er ikke så sabla mye å skrive om egentlig. Det er et nydelig vær her i nord i dag, så jeg storkosa meg i mange, mange timer med å gå litt tur i nærområdet, løse sudoku, spise frokost nummer to og slappe av i hengekøya.

Fantastisk..så av to valg i dag, valgte jeg definitivt det beste.

Nå har jeg forlatt vakkerplassen for denna gangen, men er enda på farta.

Jeg var jo på en nydelig tur i går også..gikk du glipp av det kan du lese om det HER.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️ CU L8R

 

4 kommentarer
    1. Godt at du tok et riktig valg. Deilig ute. Var også ute å gikk meg tur. Flotte bilder du har tatt. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg