NÅR HODET FÅR BESTEMME

Når man våkner før fuglan om mårran (les: 05.00) og lar hodet få bestemme sånn at man klarer å hive seg rundt og få fart på bakenden før latmakken våkner til liv og ødelegger alt – ja da er det ikke måte på hva man kan klare å få til. Som i dag. Jeg var lys våken med det samme jeg slo opp auan, så da føyk jeg ut av senga, kokte meg mårrakakaffe som jeg fylte på termokoppen, stappa litt mat i sekken (yeppz, lunsjvaflan fra i går), hoppa i turklærne og rasa muse stille ut døra for å ikke vekke husvertene klokka litt over 6 i mårres. Tro meg, latmakken sto igjen som et spørsmålstegn på stuegulvet og kunne ikke gjøre anna enn å vinke sørgmodig og ønske meg god tur.

Jeg endte opp med å kjøre meg en god time hjemmefra, og sitter nå godt parkert og nyter livet nede ved havet på Lilleng i Tjeldsund.

Jeg har vært her i over en og en halv time, så frokosten er for lengst fortært, og det begynner å bli på tide med påfyll av koffein.. men det er jo så deilig å bare sitte her og nyte utsikten og sola.

Blir nok her ei lita stund til, men nå er resten av verden begynt å våkne til liv – det vil si et økende antall biler som suser forbi. Dermed er freden brutt. I tillegg er det begynt å blåse litt, og da ble det plutselig svinkaldt. Så joda, jeg surrer meg nok vekk herfra strax.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg