NABOLAGET I DAG

Vel, en ting som er sikkert når man lever på veien sånn som jeg gjør, er at man veit aldri hvem man våkner med som nabo. Med mindre man tar seg bryet med å finne det mest avsidesliggende og øde området som er å oppdrive – med plass til kun deg sjøl. Noen ganger gjør jeg det også, men ikke i natt. Og det resulterte i at sjøl om jeg var eneste “innbygger”

her i hele går ettermiddag og deler av kvelden, hadde jeg ikke mindre enn 2 naboer når jeg sto opp i mårres.

Men ikke er det bråkete naboer, og nabolaget ellers er helt flott. Utsikt gjennom kjøkkenvinduet.

Og gjennom døra.

Men nå er andre runde med mårrakaffe ferdig.. så da regner jeg med dere veit hva det betyr (yeppz, frokost og sudoku)

Ha en nydeligvakker fredag alle sammen ❤️

5 kommentarer
    1. Koselig med fredelige naboer og deilig å starte dagen uten stress og kuas og mas og ta seg tid til en ekstra kopp kaffe.🤗🤩
      Nyt fredagskvelden!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg