NÅ VIL IKKE DEN HELLER

God mårra folkens…dette blir bare et kjapt, lite innlegg – mens jeg jobber med et mye større og tyngre.. Dessverre er jeg atter en gang henvist til å blogge på telefonen, da den laptop’en jeg arva etter snille brorsan er kranglevorn..nå vil nemlig ikke den heller fungere..

Dette har skjedd et par ganger nå, og nå gidder jeg ikke mer. Guttungen kommer innom en tur på søndag, og da skal han få se på den – men jeg øyner egentlig ikke det store håpet..

I alle fall…noen av dere vil kanskje ha merket at jeg har vært totalt fraværende på bloggen sida i går ettermiddag. Ikke har jeg lest, og slettes ikke kommentert..trur faktisk ikke jeg har svart noe særlig på kommentarer heller.. Jeg beklager så innmari mye, men det er en grunn for det…og det kommer i et innlegg seinere i dag…når jeg blir ferdig med å glo & taste på denna mini-skjermen av en telefon, og sikkert tylla i meg 10 liter kaffe..

 

6 kommentarer

Siste innlegg