MYRVOLD CAFÉ

Tidligere når jeg har vært på besøk hos søstersen, har vi hatt en tradisjon med å dra til Svullrya på caféen der hver søndag, og kosa oss med kaffe & vafler…og  juice til minien.

Men i disse koronatider, i kombinasjon med at bilen til søstersen må få nye hjullager før hun tør å kjøre såpass langt, blir det dårlig med søndagstradisjon nå… Derfor takka jeg nei til å være med ut når hun skulle surre litt i området her så minien fikk sove litt..og så skynda jeg meg å åpne “café” her til de kom tilbake.

Starta med å lage skilt, så de skulle finne frem..

Og så skynda jeg meg å slenge sammen noen vafler, henta frem kjeks og blanda saft..og satte alt på et bord jeg sneik meg til å hente.. Tja..blei jo ikkje akkurat den verste caféen æ har sett 😂

Og sett sånn..der kom jaggu de første, små gjestene snikende for litt vafler og saft..

..og gjett om både minien og søstersen ble kjempeoverraska da de kom hjem..

De bestillte både vafler og drikke, og så storkosa de seg lenge-lenge sammen med Bamse & Teddy..

..og jada, servitrisa slo seg ned sammen med gjestene og storkosa seg, ho også 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg