MYK START

Goooood mårra, Norge..og Sverige, Danmark, England og alle andre land dere lesere måtte befinne dere i ❤️ ..her er et lite glimt av dagens frokostutsikt..

For i går dro jeg nemlig fra brorsan igjen, etter å ha parkert utenfor hos han i ei god uke. Men før jeg forlot området, lånte jeg meg en passe stor bolle og så laga jeg vaffelrøre.. og så lånte jeg kjøkkenet og vaffeljernet hans, og laga litt kaffekos til oss før jeg dro.

Jeg surra litt rundt til å begynne med, for jeg har en avtale med sønnen min etter jobb på onsdag, så av økonomiske årsaker jeg ville ikke kjøre alt for langt vekk..og havna under brua i Tjeldsundet.

Jeg hadde først tenkt å parkere helt nede ved havet, for det er så flott der – men der tok vinden alt for mye til at jeg turte å stille meg. Det var faktisk 16 i vindstyrke da jeg kjørte over brua litt tidligere..

Men det er et vakkert område, sjøl om det er nært veien – og jeg tusla meg en tur både nede i fjæra der jeg parkerte, samt at jeg trødde meg en tur bortover veien og ned på bergene lenger bort.

Nope..ingenting å si på utsikten.

Så det ble en veldig myk start på vagabondlivet igjen. Og hva dagen i dag bringer??? Aner ikke, så du får følge med 😉

Kom forresten en ny TikTok i går, og den finner du HER

17 kommentarer

Siste innlegg