MYK START PÅ UKA

..okidoki..da var det jaggu mandag igjen, og ei heilt ny og ubrukt uka står for døra.

Planen for dagen i dag her, var å raurøske både det ene og det andre, i skuffer og skap – for det trengs en solid gjennomgang. Meeeeeen..det er jo SÅ mye morsommere å gjøre andre ting i stedet..så jeg endte opp med å ta meg en liten luftetur etter frokost.

Siden jeg veit at rotet ikke fixer seg selv her, valgte jeg å bare finne meg ei fjæra å trø i, så ikke hele dagen skulle forsvinne fra meg (her har du tøtta me sjølkontroll, ja..eeeeeh..hehe 🤣)

Dessverre litt mørke bilder, ser jeg nå..men skitt au.. U get the feeling 😉

6 kommentarer
    1. Helt grei start, spør du meg,, men det gjorde du ikke 😀 Men når det er sagt, så lykke til med røskinga,, når ånden kommer over deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg