MYK START

God mårra alle sammen. Det ble en myk start på Yours Truly i dag. Hodet sliter litt etter ei ikke alt for god natt, og jeg har tatt meg en lang spasertur i frisk luft mens kompisen kjører livesending.

Kommer tilbake om ei stund med ei oppdatering på gårsdagens hendelser.. men nå vil jeg bare vise dere litt av utsikten på mårraturen min.

Og så MÅ jeg få lov til å si at jeg er faktisk en smule stolt nå. Jeg tenker ikke så mye på plasseringa mi her, sjøl om jeg har ligget blant topp 20 ganske stabilt i noen måneder nå. Men i dag våkna opp til min første gang med å være på 10 på topplista her på bloggen, og jeg syns det er skikkelig gøy å ha vært å hilst på eliten 😉

5 kommentarer
    1. Vi er mange som følger både bloggen og Snapchat. Du fortjener den fine plasseringen i dag. Nydelige bilder og du tur på morgenen er jo forfriskende. Kos deg videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg