MYE VÆR & SOMMERLISTA

God formiddagsmårra alle sammen. Bare innom en liten tur nå for å vise bittelitt fra i går ettermiddag/kveld. Det ble nemlig temmelig mye vær her ei lita stund. Og siden jeg elsker sånn kombinasjon av vind, regn og bølger endte det opp med at jeg rasa ned på bergene her for å knipse bølgene. Og SELVFØLGELIG klarte jeg ikke motstå fristelsen til å valse så langt ut at bølgene faktisk tok tak i meg.

Det ble et par bilder jeg sjøl ble fornøyd med..

.. men det var så sinnsykt befriende å stå der nede å juble mot himmelen, at jeg måtte selvfølgelig ta med en svingom..og dermed fikk jeg jaggu på plass et punkt på sommerlista mi også, før jeg valsa meg opp igjen og skifta til tørre klær fra topp til tå, hihi..

Juppziyeppz..daaa er jeg klar for en ny runde med stulling & stelling her. Bålmannen er allerede i full sving med å ta gressklipperen på en ekstra luftetur, og jeg skal starte med å få et strøk maling til på vinduene.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

 

6 kommentarer
    1. Fint å få huka av en ting på lista <3 hihi, jeg trodde først det var snø på det øverste bildet…. jaja, hva med briller lissom…. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg