MORGENSTUND MED MEINING

Heisann-hoppsann folkens, og god lørdag. Jada, det er langt på dag allerede – faktisk er det nærmere ettermiddag enn morgen, men tenker at jeg tar utfordringa til medblogger Utifriluft som i dette innlegget HER oppfordra oss til å poste innlegg med morgenstunder.
Og i dag hadde jeg ei fantastisk morgenstund.

Jeg bestemte meg nemlig for at NÅ!!!! var tida inne for å ta opp kampen med skiene som har ligget og hånflirt til meg i flere år. Så etter frokost hyra jeg på meg, dura ut døra og satte kursen mot Kvæfjordeidet og det store, flotte området med skiløyper som man har tilgang til der.

Djiiiiiiiiisezz!!! sei bærre æ, haha. Det er flere år siden sist jeg hadde ski på beina, og jeg har aldri vært noen stor skiløper i utgangspunktet. Faktisk trur jeg at jeg har vært på bare 10-15 turer til sammen i hele mitt voksne liv, så jeg er sabla glad for at jeg starta dagen og turen såpass tidlig at jeg fikk kjempa min innbitte kamp med ski og staver uten en haug med tilskuere. Seriøst, her snakker vi om at jeg har store problemer med å gå på flat mark med æra i behold, for ikke å snakke om oppover- og nedoverbakker. Men jeg baksa og kava i vei både bortover og oppover som reine helten, hehe.. og klarte til og med å komme meg i god fart nedover bakkene også UTEN knall og fall. Det ble ikke lange turen sånn i den store sammenhengen – 5 km t/r, men jeg er strålende fornøyd med meg sjøl akkurat nå. Kæm skulle trudd det, med tanke på mit hatforhold til vinteren? Vel, ikkje æ, hehe.

Tok litt bilder også underveis, av et fantastisk morgenlys på denna for meg revolusjonerende morgenstunda ute i frisk luft.

Og til dere som ikke har daua av sjokket over at Yours Truly frivillig har gått over til å bedrive fysisk aktivitet i kulde og snø, ha en riktig flottersfin lørdag videre ❤️

4 kommentarer
    1. Å så gøy at du tok utfordring! Og for ei flott morrastund! Du er tøff altså – på ski altså…..! 🙂 det nederste bildet er jo bare sååååå fint! Klemmer til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg