MORGEN – MØRKET – MEDITASJON

God fredag folkens ❤️

Trur jeg må ha vært temmelig skutt i går, for jeg har sovet som en stein i natt og våkna ikke før 7.30 i mårres. Totalt omtåka i hauet, hehe. Det var sykt godt for kroppen, ingen tvil om det. Men av en eller annen merkelig grunn var ikke hauet mitt innstillt på å møte dagen. Som jeg har sagt før veit jeg aldri når det ekle mørket og den nedadgående spiralen begynner å nappe tak i psyken min. Og i dag hadde jeg en veldig trist følelse inni meg da jeg våkna. En sånn pyton følelse av “Hva er poenget med noe som helst ?”

Nå har jeg opp gjennom årene lært meg en del teknikker for å dra meg sjøl opp når jeg har lyst til å la malstrømmen vinne. Det første jeg gjør er å tvinge frem gode, positive tanker. Hente frem fine øyeblikk som jeg har opplevd, og minne meg sjøl på hvor godt jeg faktisk har det. I dag hjalp dessverre ikke det. Så da er det frem med verktøy nummer to. Meditasjon!

Så jeg slo av alt av lys her inne hos go’venninna, satte på rolig, meditativ musikk i bakgrunnen, satte meg godt til rette , lukka øyne og lot det hvite lyset jobbe med å vaske vekk alt det mørke som hadde tatt bo i meg. Og det fungerte…i dag også. Nå er både kropp og sjel klar til å gjyve laus på dagen… WOHOOO 🤩

Ha en flottersfin dag da alle dåkker flotte folkan her inne ❤️ Og jeg har faktisk lagt ut en TikTok som bl a forklarer den hvitt-lys-meditasjonen min. Den ser du HER

5 kommentarer
    1. Så glad på dine vegne av at du klarte å snu hodet til bedre tanker med meditasjon 🧘‍♂️
      Jeg kjenner veldig godt til det der med å ikke vite hvor hodet er når du våkner til en ny dag. De mørke dagene er ikke gode å våkne til.
      ønsker deg en hyggelig søndag med go’ venninna di. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg