MONSTERFLUE??

Mye rart skal man nå komme over når man farter land og strand rundt…og jeg ble temmelig stor i øynene da jeg her om dagen da jeg campa ved det til dels tørrlagte Røssvatnet, så noe som på avstand lingna på vingene til ei sinnsykt stor flue.

Og nysgjerrig som jeg er – og med fare for eget liv i tilfelle detta var ei monsterflue, måtte jeg selvfølgelig bort å sjekke.

Haha… ikke mye flue detta nei. Regner med dere ser hva det er? Jeg fant bare én..og siden jeg kan absolutt null om dykking, lurer jeg på..er det faktisk mulig å miste svømmeføtter, eller er denna blitt kasta over bord?

Eller kan jeg melde at jeg har er en rolig ettermiddag og koser meg max.. men sjøl om jeg kom meg over fjorden, er jeg ikke kommet meg hjem enda.

Juppziyeppz..og ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre alle sammen.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg