MITT HJEM – MIN BORG?

..veeeell…eeeeeh..tjaa..veit nå ikke heilt, jeg.. Men joda, det ER tross alt her jeg skal bo de neste 6 mnd..og dermed det stedet jeg skal kunne trekke meg tilbake til, og hvor burde føle meg trygg.. Så ok..her er borgen min, ferdig dekorert.. 😉

Og her et lite glimt av hvordan jeg hadde pynta til årets Halloween-feiring..som kun innebar at minien, søstersen og kjæresten kom på “Trick’r Treat” – besøk 🎃❤️

De med et våkent øye, har vel fått med seg vanndunkene som står på trappa..for yeppz, det er ikke innlagt vann her. Det vil bl.a si at jeg er herved offisielt medlem av utedassens venner 😉 Men heldige meg, så er det ikke en gammeldags utedo..men en mye mer moderne bio-do, som ser ut som et vanlig klosett..plassert i et ganske stort uthus. Minuset der, er at det er IKKE strøm der, så selv om det i teorien kunne vært heilt ok å være der, blir det for kaldt og mørkt til å bruke det som et vanlig bad.. Bilde kommer garantert..hvis den dagen kommer at jeg har gidda å gjøre meg ferdig med vasking og pynting der 🙈

Og til slutt, et lite heads-up.. Jeg er stort sett uten Internett her,og er avhengig av å kjøre ut for å kunne legge ut ting på nettet..så det kommer dessverre til å bli så-som-så med alt mulig, fremover..som blogginga, å svare på kommentarer, samt å lese blogger og kommentere, Instagram, Facebook… (fy flate..og sånn ska d være i 1/2 år??? Kjenne æ får krampe i hjernebarken, nu 😱😂)

5 kommentarer
    1. Du har gjort det veldig koselig! 🥰 Jeg kunne trives der ser jeg 😉
      Men som deg, så er jeg veldig glad i sjøen, så i det minste ville jeg hatt noe vann i nærheten. Men har bodd over 20 år på landet, med åkre, og skog rundt huset, så jeg klarer meg fint med det også. Er veldig tilpasningsdyktig etter mange år med flytting. 😁
      Håper du finner roen, og trives etterhvert. God søndag! Klem 🙂❤

    2. Ser veldig fint ut! Håper du finner roen uten sosiale medier og dill og dall! Vann greier man seg uten. For en tid…Håper du finner mye hygge i naturen og bøker og kanskje andre hobbyer. Strikke og sy..Lære deg noe nytt! Et eller annet må du ha fokus på…Gode tanker og du er flink til å få det hyggelig rundt deg. Klemmer……..<3

    3. Så innmari koselig du har fått det, Helene! Stilig sofa også… selvom den var tung…! Så de vanndunkane ja – så regna med utedo! Men det er jo forsåvidt greit bare det ikke er heeeelt rottekaldt! Kjedelig med nettet, men du får smette ut noe når du er ute og farter! Mange gode klemmer <3

    4. Så koselig du har det. Ikke vann? Ja, det er ikke alltid lett, men man vender seg. Jeg kan si det, for jeg har opplevd det da jeg var barn.Utedo hadde vi da, og i mitt barndomshjem er det forsatt ikke noe vannklosset. Der er det et slags biodo som du har, og det fungerer fint det også. Tror sikkert at denne tiden vil gjøre deg sterk. Du får taste når du kan, for sånn er det. Håper du klarer å kose deg masse uansett. Flott pyntet til halloween. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg