MINITUR

Yeppz, da ble det en bitteliten tur på meg i dag også. Jeg hadde ikke alle verdens tid til rådighet, men valgte å kjøre til Tjeldsundet – der er det stort sett bestandig greit å finne en plass for et lite bål 😉

Jeg “juksa” og tok medbrakt kaffe i dag..

..men frokosten havna på bålet, hehe 😁

Så da var det bare å gjyve laus på den vanlige mårrarutinen min..sløving med kaffe og sudoku…og en vakker utsikt 😍

Men til slutt var det bare å komme seg hjemover igjen. Skal på kveldsvakt, og har litt ting & tang (les: kjedelig husarbeid og klesvask) som må gjøres ferdig før jeg begynner vakta.. (huff😂)

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg