MINIDINOSAUR, ELLER..?

I dag la jeg merke til en forunderlig skapning når jeg gikk og satte meg i hagen til brorsan for å nyte den første koppen med kaffe.. Var det en minidinosaur, eller??

Men nei…det var nok dessverre bare en fugl som hadde landa på en stein i fjæra.. Akk ja…her var det bare å bøtte innpå med mer koffein, i håp om å våkne såpass at jeg klarte å fokusere (om æ hadde rette brillan på?….eeeeh…hysj på dæ, hehe 🤣)

Etter oppklaringa av ukas første mysterium (regner med det kommer flere, nemlig) fikk jeg endelig satt min eminente bakdel ned og nyte kaffe, frokost & sudoku.

Og her sitter jeg enda..

Har egentlig ingen planer for dagen, annet enn å hjelpe brorsan med å ta ned taket på paviljongen for vinteren…

.. deretter…who knows. Er nemlig ferdig med alt som skulle gjøres her borte for denne gangen… inkludert å bygge meg ei vedkasse så jeg slipper å ha vedsekken liggende å slenge.

I går var det ellers en veldig koselig dag. Brorsan foreslo at vi skulle ta med oss kaffekanna og dra en eller annen plass å nyte godværet..og som sagt, så gjort.. og jeg fikk til og med tent et lite bål så jeg fikk stekt brødskiva jeg hadde tatt med.

Nå ble både vi og bålet nesten oversvømt av noen gedigne bølger som plutselig dukka opp og kasta seg inn over bergene, men vi sto han av. Dessverre ble jeg så paff at jeg rakk ikke å ta bilde før de hadde begynt å roe seg igjen…

Etterpå kjørte vi oss en luftetur (null bilder) og da vi kom tilbake og var ferdig med dagens gjøremål, bød snille brorsan på nydelig lammefrikassé.

Yeppz..det var “slutten” på Yours Truly, for da ble jeg trøtt som en dupp og tusla meg hjem..og that’s it 😉

Ha en flottersfin mandag og ei riktig god, ny uka alle sammen ❤️ Ingen nye TikTok’er (enda) i dag..

10 kommentarer
    1. Kunne kanskje se ut som Norges svar på Scotlands Nessie, sånn med en gang 😉 Deilig med sånne kosedager innimellom, noe jeg hadde i går men som kun var innendørs. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klem 🤗

    2. Det så jo ut som en dinosaur da – selv etter en hel dag med kaffe, hihi….! Kosedager er viktig – deilig vær selvom bølgene blei høye da! God klem <3

    3. Godt med slike rolige og fine dager og høstværet må nytes når det er så fint.🤩🍂🍃☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg