MINI-HALLOWEEN

Joda..visst ble det Halloweenfeiring i denna heimen også – sjøl om det ikke var i nærheta av hvordan jeg EGENTLIG kunne tenkt meg det – dersom jeg hadde bodd et annet sted.

Og med det mener jeg at jeg kunne “dødd” for å ha et sted med en liten veranda, balkong eller platting..eller rett og slett et eget inngangsparti, så jeg kunne pynte med død og fordervelse både utenfor og innenfor..og kanskje til og med hatt en liten nubbsjans at noen kom på døra og tigde godterier. Sånn som det er nå, er det ikke liv laga for noen av delene – så det ble en mini-Halloween der jeg pynta bare bittelitt inne, og spiste (nesten) alt godteriet sjøl..

Men ut over det, så hadde jeg ei flotters feiring sammen med guttungen. Han kom bortover utpå ettermiddagen, og så laga vi pizza sammen – og så Addams Family (1991-versjonen) Jeg har i alle år vært skrekkfilm-entusiast, men ett eller annet sted underveis har det mista sin sjarm, da jeg har innsett at det er mange andre ting her i verden som skremmer meg myyyye mer enn all verdens fake kostymer og scenesettinger..
Så da passa familien Addams perfekt med sin mørke humor og galskap 😉

Pizzabaker’n i sving ❤️

En tradisjon vi har hatt siden han var ganske ung, er å lage porsjonspizzaer i form av spøkelser..

..men i år prøvde vi oss på edderkopper også..

Og de ble både kule og gode 😉

Så da var det bare å benkre seg i sofa i halvmørtna og spise pølsepizza med hjemmelaga hvitløksdressing og drikke melk…som både jeg og guttungen MÅ ha til pizza ❤️

 

10 kommentarer
    1. Melk til pizza!! jaja vi har våre ting vi bare MÅ ha liksom 😀

      Artig å lage spøkelses- og edderkopp-pizza uansett – og gode er de å spise 😀

    2. Wow, så jule pizzaer dere lager, og takk for tipset 🥰 Jeg har aldri likt skrekkfilmer, og selv om jeg vet det fake så blir jeg like skremt hver gang 🙈 Selv satt jeg å så på Harry Potter i går kveld. Her jeg bor er det ganske stille på Halloween, ingen fester og så er de småtassene som har kommet til for små til å gå trick or treat. Kanskje neste år 😉

    3. Melk til pizza – ja, hvorfor ikke….. jeg har jo drukket rødvin til pannekaker, så…..! Pizzaene var kule – moro å gjøre litt orntlig utav en sånn dag! God klem <3

      1. Hehe…ja noen rare kombinasjoner finnes det jo..men jeg syns i alle fall det er supergodt 😉 Og ja, har jeg mulighet til å gjøre litt ekstra ut av det, så koser jeg meg ekstra mye 😊 Klemmerz ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg