MIN VERDEN I BILDER – 6

De fleste av dere har nok fått med dere nå, at jeg for tiden har en form for sabbat fra bloggen. Er jo ikke heeeilt borte vekk, men holder meg til å poste litt fra dagene mine primært i bilder. Det er jo heller ikke noe særlig aktivitet fra meg når det kommer til kommentarer.. Jeg LESER en del blogger, men har valgt å holde meg taus dersom det ikke er noe som virkelig trigger skrivekløa mi. Beklager om noen syns det er dumt at jeg er så stille i kommentarfeltet deres, men jeg velger å bruke energien min andre steder akkurat nå. Som å få hjemmet mitt mest mulig ferdig.

Så i dag har det vært atter en dag med fokus på camper’n. Var en liten tur i byen sammen med brorsan i formiddag for bl.a å hente ut medisin, men ellers har jeg begynt å snekre litt innvendig. Det skal settes opp både sittebenk og en del skap, og i dag gikk jeg i gang med overskapet på kjøkkendelen. Var så heldig å finne bl.a ei dør med speil i den gamle campingvogna til brorsan, og etter at han kappa den i høyden for meg, fikk jeg satt på kant nede og har nå montert den opp. Akkurat nå har jeg en pause fordi vi nettopp har spist middag, men håpet er at jeg i løpet av kvelden får satt på skapveggen som mangler, og lage 2 hyller som skal inn der.

Juppziyeppz, sånn går nu dagan 😊 Jeg er ikke den flinkeste snekker’n som finnes akkurat, men jeg er steike ivrig, hehe.

Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen – og takk for at akkurat DU tok deg tid til å lese bloggen min ❤️

7 kommentarer
    1. Det blir så fint etter hver, hos deg 😊 Du mp ta den tiden du vil til hva du vil og som er viktig for deg 😊
      Skap og speil og fin farge og benk osv… du og brorsan er et godt team 💪👏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg