MIN VERDEN I BILDER – 5

Heysann i kveldinga, folkens.. Dagen i dag er kjapt fortalt.. Har jobba med camper’n fra tidlig i mårres og til nå rundt klokka ni i kveld. Har fått gjort meg ferdig utvendig, og starta på alt som skal tas tak i innvendig.

Malt på steder der det er kommet rust etter lekkasjen, for å forhindre at det skal bli værre, lagt maletapet på bl.a kjøkkenveggen og malt den, borra hull til ei kjøkkenvifte og fått den på plass – inkludert ei ventilrist på utsida, og vært sammen med brorsan i den gamle campingvogna hans og plukka ting som jeg skal bruke i camper’n.

Og innimellom alt tok jeg meg tid til å forevige noen regndråper.

Juppziyeppz & natta nu, alle sammen 😊

4 kommentarer
      1. Ja det mye å ta tak i nå før det blir vinter igjen. Det har tatt litt tid, for brorsan har vært opptatt på annet hold, men nå er han ferdig med sine egne prosjekter og kan hjelpe meg litt, og da går det nok kjappere 😊
        Tusen takk for det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg